همکاری PTCL با Vodafone برای پیاده سازی اینترنت اشیا در پاکستان

به نقل از خبر‌گزاری کراچی در 3 مارس 2023، شرکت ارتباطات از راه دور پاکستان محدود (PTCL) با واحد خدمات و راه حل‌های IoT پیشرو در صنعت Vodafone برای ارائه محصولات IOT، به بازار پاکستان همکاری کنند. PTCL و Vodafone برای توسعه و ارائه مجموعه کاملی از خدمات IOT پایان به پایان با هدف تسریع در زمینه توسعه دیجیتال و بهبود پذیرش خدمات متصل در جامعه پاکستان همکاری خواهند کرد.

اتخاذ راه حل‌های IoT در بازاری مانند پاکستان دارای مزایای مختلفی از جمله افزایش کارایی و بهره‌وری با کاهش هزینه‌ها است. راه حل‌های IoT فرصت های شغلی جدیدی را از طریق نوآوری ایجاد می‌کند و مدلهای عملکرد سنتی کسب و کار را به سمت تحول دیجیتال تعریف می‌کند. Vodafone یک رهبر جهانی در اینترنت اشیاء است و بیش از 155 میلیون دستگاه و سیستم عامل را به هم متصل نموده است.

Zarrar Hasham Khan ، مدیر ارشد راه حل‌های تجاری، PTCL و UFONE گفت: “PTCL بزرگترین ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات است که دارای ردپای گسترده ای در سراسر پاکستان است. ما به عنوان یک شرکت مخابراتی، تلاش می‌کنیم نقش مهمی در هدایت تحول دیجیتال در کشور داشته باشیم. ما معتقدیم که برای دستیابی به این هدف، همکاری های استراتژیک در بخش IoT نیاز به پرورش دارد زیرا این امر باعث ایجاد هم افزایی برای انقلابی در بخش های مختلف مانند بهداشت، آموزش، خودرو، خرده فروشی، انرژی و آب و برق، شهرهوشمند، کشاورزی و صنایع پاکستان خواهد شد. این امر باعث می‌شود تمام مناطق جغرافیایی با فناوری‌های مدرن IoT برای آینده‌ای بهتر امکان پذیر شود. ”

همچنین مدیر محصولات و خدمات Vodafone Business گفت: «قدرت جمعی بزرگترین ارائه‌دهنده ICT در پاکستان با شرکت پیشرو IOT به ما این امکان را می‌دهد تا به کسب‌وکارها در هر اندازه در پاکستان کمک کنیم تا از قدرت IOT برای تحول دیجیتال خود استفاده کنند».

 

 

پویا ذکری‌اصفهانی